onsdag 30. januar 2008

Onsdag

Nå er jeg flink to dager på rad... Så var vi kommet til onsdag..
I dag har jeg hatt en vanlig dag på skolen vi hadde 4 timer drama vi hadde undervisning om teater formen til Boal. Vi lærte egentlig ikke noe nytt for vi hadde om hans teaterform i Tb1 og i høst på Tb5, men litt interessant var det da likevel. Og vurderer å bruke det når jeg kommet ut i barnehagen.Så hadde vi 2 timer med det vi skal vise på Mandag. Jeg og Susanne gikk litt over kl 2 siden vi begge hadde noe vi skulle gjøre og hun skulle på jobb.
I dag har jeg hatt speider konfirmantene på vakdal, så da jeg kom hjem forberedte jeg meg til den. Jeg laget 30 (35) leken. Det tok litt tid å komme på 35 spørsmål. Jeg og han andre lederen skulle hatt 11 konfirmanter men det kom bare 5. Jeg gikk litt gjennom hva det vil si å vare speider og hva vi skal gjøre i løpet av denne perioden.
Da jeg kom hjem snakket jeg med mormor en stund i tlf, jeg bør snar ta meg en tur ut att til henne. Så snakket jeg i litt over en time i tlf men Susanne(ja vet at jeg bor undre henne), men dette var en slik samtale som egnet seg best i tlf og det var nok kjemme viktig for meg. Jeg åpnet opp øynene for noe som jeg burde ha gjort for lenge siden...

Ingen kommentarer: