fredag 9. mai 2008

Jeg har ikke sluttet å blogge selv om det er lenge siden.

Så var jeg enndelig på siden min att. Nei da jeg har ikke sluttet å blogge, men som dere sikkert skjønner har jeg hatt det veldig travelt med skolen. Nå er fordypningsoppgaven lever inn og det gikk heldevis bra. Kunne ha fått bedre karakter da men samtidig er jeg fornøy med det jeg fikk og det kunne ha gått mye være. Bacholoren leverte jeg inn forgje uke så nå krysser jeg alt jeg har og håper det og går bra. Nå gjenstår det bare to eksamen att så er jeg ferdig på skolen. Den ene er gruppe eksmen i VIES der vi skal lage et teaterstykke for barn på ca 20 minutter så selv om det er litt stress så er det berre gøy. Den andre er pedagogikk eksamen muntelig, så den må jeg nok lese litt eller mye til.

Jeg har forresten nå fått meg jobb, og ja det ble i Oslo:). Så jeg skal nå i de neste ukene finne meg leilighet og slikt.. Det er litt å organisere, men jeg gleder meg virkelig til å flytte, selv om det og er litt skummelt, men jeg flytter ikke så langt som mange anre gjør. De er nok mye mer modig enn det jeg er...

Vel tror det får være for denne gang jeg må ta nesen ned att i ped.bøkene.

Ingen kommentarer: