fredag 2. oktober 2009

Alene hjemme og må ligge i sengen

Bilde av denne blomsten er fra hagen til foreldrene til Frode. Husker ikke blomstens navn, men synes de er fine. Tok det på søndag da jeg var i verdal.

Det har ikke blitt noe blogginnlegg denne uken pga at jeg har ikke hatt energi til å gjøre på noe ting omtrent. Jeg har vært senge liggene med influensaen. Legen mente at det kunne være svineinfluensa, men de tar jo ikke blod prøver så helt sikker kan jeg ikke være. Men håper det er det så slipper jeg å den seiner. Så er jeg ferdig med den nå.


Frode reiste på jobb på tirsdag så jeg har vært alene hjemme denne uken. Men det er vanlig at jeg blir syk når han er borte... (Ikke at jeg blir syk når han er borte, men de gangene jeg har vært syk er han på jobb). Og Frode har ikke mulighet til å gi meg omsorg og stell :P. Men jeg er ikke så mye selskap i meg så da er det kanskje bra at han er på jobb.


Skal tilbake på jobb på mandag håper jeg. Gleder meg til å komme tilbake, jeg er nemlig så heldig at jeg har en jobb jeg trives i og kolegger jeg gleder meg til å treffe. Og utfordringer på jobb som jeg liker. Så JA på mandag er jeg klar til å gå på jobb... Og har enda tre dager med denne. Jeg kommer nok ikke til å gjøre så mye denne helgen og vil bli veldig lik som denne uken. Der jeg har tilbringet undre dyna og sett på film og tv-serier.
God helg til dere alle.

1 kommentar:

Anonym sa...

du må ha masse god bedring og håper du e frisk som ein fisk ette helga :) -kathrin- :)