lørdag 5. desember 2009

Jaja for prøve att til neste år...

Det er vist ikke like mye blogging nå fortiden som det var for noe måneder siden. Men jeg har ikke glemt bloggen likevel. Men har bare ikke hatt tid til å blogge.
Har ikke helt stått opp enda sitter i sengen og egentlig ser på "Dollhouse", men så kom jeg til å tenke på bloggen.

Jeg har forresten komme inn i en hobby stopp. Det er ikke på grunn av at jeg ikke vet hva jeg vil gjøre, men fordi at jeg har så mange ideer hva jeg vil lage at jeg ikke klarer å begynne noe steder. Hadde tenkt at jeg skulle lage jule gaver i år men det har jeg ikke gjort så det blir det vist ikke noe av.. Jaja det kommer alltid en ny jul:) Så for heller satse på det til neste år.
Men nå er det helg så kan jo hende jeg får til å lage noe.....

Ønsker dere en fin dag..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei! Ja det kan jo hende blogg skrivinga tar seg opp igjen, jeg håper det skjer noe når dagene blir lysere og lengre. Koselig å lese på bloggen din da:) Klem