mandag 13. september 2010

Hverdagen min blir spist opp...

Hverdagen min blir spist opp og jeg får liksom ikke tid til noe ting for tiden. Jobben har tatt mye av energien min som vanlig. Ja jeg vet at jeg har flere timer nå som jeg bor nærmere jobben, men det betyr jo ikke at jeg nøvendevis  får tid til alt likevel. 

Jeg har ikke begynt så mye med de ulike hobby tingene mine heller enda, det er mange grunner til det lysten har ikke vært der, tingene jeg trenger for å lage noe ligger i esker enda. Jeg og Frode har gjort andre ting sammen. Men jeg rekner med at nå som de mørke hørt og vinter kveldene kommer at lysten kommer mer.
Når det er sagt da, så holder jeg på med å strikke med en tunika og er snart ferdig. Først skulle jeg strikke med hullmønster, men fikk det ikke helt til.
(Er ikke så god på å strikke enda at jeg kan kombinere flere oppskrifter) Så det ble med fletter. Har ikke gitt opp hullmønsteret altså så neste prosjekt blir det, men da med riktig garn og masker.....

Hm det ble vist ikke bilde i dag heller, jeg er enig med sofakroken at blogg bør det være med bilder, men i dag hadde jeg ikke noen så da for det være til neste innlegg.


Ingen kommentarer: