mandag 13. august 2012

Rosa og veldig jentete kort!!!

Nytt kort fra meg i dag=) Ikke så mange dager siden forgje kort=)
(A new card from me to day, i have use the sketch from the sketch challenges.)

Jeg har brukt skissa fra Sketch Challenges, det var en veldig gøy skisse å bruke=)

 

Dette er en av de kortene jeg har brukt lengst tid på og mye detaljer.



Som vanlig har jeg fargelagt med copics=) jeg brukte disse fargene:
Kjole og sokker og sløyfe: R81,83,85 og 89
HÃ¥r: E53,55 og 57
Blad: G20, 24
Sko og Jakke: E31, 35 og 55
Hud: 0000,000,00 21 og 11







 




Med dette kortet blir jeg med på disse utfordringene:
og

Ønsker alle en fin dag!

8 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Elizabeth,
Ditt kort är som en dröm i rosa! Mödan med detaljerna var det värt, blomdekorationerna ser fantastiska ut! Tack för att du deltar i the Sketchy Challenges utmaning!


Kram,
Sandy

Sissel sa...

Alldeles nydelig kort Elisabeth. Kjempefine farger og nydelig pyntet.
Klem Sissel

Kjersti sa...

Et nydelig kort Elizabeth, lekre farger og pynt!
Takk for at du deltar hos Kort'o'Mania denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)

Nelle sa...

Snyggt och välgjort!

Tack för att du deltar hos Kort o Mania :)
Kram Nelle

carinashobby sa...

Utrooolig fint kort Elisabeth!!
rettogslett nydelig. :)

Heidi sa...

WOW, så flott kort dette er Elisabeth :o)

Ha en fortsatt fin dag!

Klem, Heidi

Heidi sa...

Har forresten lagt meg til som følger :o)

Tove sa...

Dette kortet var bare helt herlig!! Også er det lagd i favorittfargen min;) Digger all pynten og stæsjet..rett og slett helt herlig:) Klem fra Yasmine:)