søndag 1. september 2013

DT Kort' O Mania# 92 Skisse

Da står det 1. september, og vi er nå inne i første høst måned. Det er og tid for ny utfordring i hos oss i Kort' O Mania. Denne gangen er oppgaven der dere skal følge en skisse.

 Denne gang er The paper Shelter som er sponsor.




The Paper Shelter :: Digital stamps, Papers, Printables, Scrapbooking, Greeting cards, Accesories and More!

Motivet mitt er digistempel og og heter Fair Day
Jeg ser for meg at hun er på tivoli. (Selv om en ikke kan se det på det bakerste papiret er det en tivoli/ sirkus telt på det.) 
Hun er fargelag med copics.


Jeg har følgt skissen

 


Jeg har laget et bursdagskort til en jente og synes at motivet passet godt til den jenten jeg hadde i tankene mine og det er ikke lenge til hun har bursdag. Nå er det bare gaven jeg må ut å kjøpe:)

Ta en tur inn på bloggen og bli inspirert av de andre jentene.

Da må dere kose dere med oppgaven:)
Matrial:
Stempel: Digi stempel fra  The paper Shelter, Fair Day
Tekst: Kort og godt.( Inni kortet) fremsiden skrevet på mac.
Papir: Vibeke Spigseth (husker ikke navnet)
Farger: Copics Hud: E 0000,000,00 og 11 R93 i kinnen
                      Hår: E42, 44 og 47
                      Klær. B 91,91 og 96 og rv 91,93 og 96
                      Ballong: R 11, 83 og 86, Rv 91,93 og 96
                      Sukkerspinne Bg90, 93 og 96
Pynt: Blomster I am roses, og blonder fra prima og doilies woc

Elisabeth

3 kommentarer:

Karina Bunkenborg sa...

Rigtig sødt kort med fint motiv! God søndag!

Sissel sa...

Kjempesøtt, nydelige farger.
Klem Sissel

Marita sa...

Nydelig♥.

Ha en fin ettermiddag♥.

Klem, Marita