fredag 7. februar 2014

Prøver meg på noe jeg ikke kan prisma colors blyanter

 
-->Dagens kort laget jeg for noen uker siden, og jeg er vel egentlig ikke helt fornøyd med det. Men ønsker å vise det likevel. Som en dokumentasjon for sener. Jeg har fargelagt med prismablyentene min og som dere sikkert har forstått er jeg veldig glad i copics tusjene og derfor ikke prøvd meg så mye på de andre fargeleggings metoder.
Jeg trenger mye øvelse før jeg kan si at jeg kan mestre blyantene godt.





Today I will show you a card I created for few weeks ago. And it's not my best work,

I'm coloring usullay with copic markers and I prefer it.

 But Sometimes I try other coloring methods. On this card I have used  Prisma pencils and it was not easy.

Do I need to practice a lot.



On this card :
Stamps: Bildmålarna: Alva Roses
Sentiment: 
Papers: Rosaog hvit Bazzil
             Melissa Frances - "5th Avenue"
Tools: Punch fra Martha Stewart "Heartbeat",  Spellbinders Nestabilities-dies
Embellishments: flowers- i am roses, pearlspanduro, lace and ribbon
Medium: Prisma Prisma pencils
Colours:

1 kommentar:

Sissel sa...

Øvelse gjør mester vet du :)
Fine farger du har berukt.
Klem Sissel