onsdag 16. april 2014

DT Kort' O Mania Utfordring #106 Bildeinspirasjon/ Photo Inspiration

En arbeidsdag igjen og så blir det ferie på meg også!! Jeg har virkelig verdensbeste jobb, ferie blir likevel godt!

Kortet mitt i dag er bidraget til Kort'O Mania sin utfordringen i dag som er bildeinspirasjon.
Her er bildet.

Sponsor denne gang er Robyn's Fetish.
Og vinneren får 3 digi stempel

Her er mitt kort.
Jeg ble inspiret av fargen og blomsten.

Motivet er fra 
Robyn's Fetish.
og heter  fall bouquet stamp og fargelagt med copics.


 
Ta turen inn på bloggen og se de flotte bidragene de andre jentene har laget.
Ønsker dere en riktig god påske!!

1 kommentar:

Kjersti sa...

For et nydelig kort Elisabeth! Så utrolig lekre blomster du har fargelagt, nydelig farge! Takk for at du deltar hos Copic Marker Norge denne gangen, lykke til!
Klem fra Kjersti:)