fredag 18. juli 2014

Bryllupskort i sølv og hvitt

Så er jeg inne i min siste helg med ferie( om en kan si helg er ferie) på mandag er det tilbake til jobb og vet ikke når neste ferie blir. Jaja så er jeg så heldig å ha verdens beste jobb, der jeg vet jeg blir sett pris på hver dag, ikke mange kan si at de får god velkomst hver dag med noen som springer mot deg og roper navnet ditt. Jepp jeg jobber i barnehage!!!

Har lyst til å vise dere et bryllupskort som jeg laget i juni.
på motivet ser det ut på bildet som jeg har laget blå prikker men, det er glitterlim.

Inni kortet.

baksiden


noen nærbilder




Er med på denne utfordringen!!

The cutie challanenge blog Challenge #73 Use a Cute Digi

2 kommentarer:

Jane Savage sa...

A beautiful detailed wedding card with gorgeous colouring!
Thank you for joining us at the Cutie Pie Challenge. Jane xx

Unknown sa...

What a very cute image and a lovely card.

Thanks for joining in with us this time at The Cutie Pies.

Sarah