lørdag 2. april 2016

DT Utfordring #150 En hyllest til våren/A celebration of spring

Nå er heldevis vinteren ferdig, og vi er kommet over til sommertid og lysere kvelder. Kjenner jeg gleder meg til å kunne sitte ute i hagen og nyte varme kvelder.
 Jeg liker våre kjempe mye da du ser tærne våkner og grønne blad begynner å kommer. 
Blomstrer som vokser fem og begynne å lukte godt og ikke minst har vakre farger.

Da er det ikke vanskelig og hylle våren. Som denne gangen utfordring hos Kort'O Mania denne gang.
Lag et vår prosjekt.

Sponsoren denne gang er 

Og her er kortet mitt.

Motivet er jo kjempe flott.

Men dette er langt fra mitt beste kort.
Og det er lenge siden jeg har strevd så mye med et kort det som kunne gå gale  akkurat det. 
Men fikk til å dekke det slik at det ikke viser så godt. og selv om jeg la lagene feil vei forhold til hva jeg hadde tenkt gjord ikke det så mye....
 Jaja alle kort kan ikke bli helt perfekt heller ;)

Gå inn på Kort'O Mania og se hva de andre jentene har laget. 

Ha en kreativ dag uanset hva du enn må gjøre.

2 kommentarer:

Karen Elise sa...

Syns det var et herlig, vårlig kort jeg! Ting går litt i stå av og til, men da er det greit at vi klarer å rette det opp såpass at det i hvert fall bare er vi selv som ser det! Hehe ;)

Kreativelena sa...

Herlig kort, blir jo lykkelig av slikt fargespill. Spenstig og tørre og bruke så kraftige farger.. Me like :-)