lørdag 1. oktober 2016

DT Kort'O Mania Utfordring #161 Bruk Sløyfe

Heisann.
Her er det nesten ny rekort 3 blogginnlegg på 3 dager.. for se hvor mange dager det blir etter hverandre etter dette.... 

I dag er det ny utfordring hos Kort'O Manina
Denne gang er det 
bruk sløyfer.
Vi i DT har brukt rosa sløyfer på våre prosjekt for å visse vår støtte til kreftsaken.

Vi alle bør støtte den. De fleste av oss kjenner noen som har blitt rammet av brystkreft eller andre typer kreft.

Sponsor denne gang er 


Jeg forsetter med å utfordre meg til å tenke anderledes enn hva jeg vanligvis gjør. Det er så lett å gå i et fast mønster....
Og hos meg er det nesten alltid fargelagt motiv på kortet om ikke føler jeg ikke kortet er komplet. 
Tror jeg må gå på noe kurs snart for å klare å tenke nytt...

Om det ikke er så veldig utenfor boksen min så er det litt......



Håper du vil være med på scrappe med oss!!!

Ha en fin dag!!

Ingen kommentarer: