søndag 19. februar 2017

DT Kort'O Mania Utfordring #170 Bingo

Heisann!
Da har jeg endelig et kort å vise dere, jeg har flytter og måtte pakke ned alt og pakke opp igjen før jeg kunne lage noe nye kort.

Jeg har hatt lyst å lage kort lenge, men ikke hatt mulighet men nå denne helgen har jeg flere prosjekter pågående, så har snart mer å vise :)


I dag blogger jeg for Kort'O Mania.

oppgaven denne gang er Bingo.





og sponsoren er


som sponser vinneren med premie


Her er kortet mitt.



Jeg har brukt to rekke på bingobrettet.
Bånd, perle, blomster og svirl
perle, metal, osteklut og tekst.

sender de på disse utfordringene
Little Red Wagon, Challenge #381 ~ Season of Love
Hobby garasjen  Februar #45 Hjerter

Ha en flott dag.
Takk for besøket.

3 kommentarer:

Karin Lovise sa...

Så søtt kort du har laget! Masse flott pynt og koselig motiv. Tusen takk for ditt bidrag i hobbygarasjen sin utfordring! Klem Karin Lovise

Heather sa...

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week. A sweet make.

Julia sa...

For et flott kort!
Supersøtt motiv!
Tusen takk for at du deltar i Hobbygarasjens sin utfordringsblogg! PS: Ny nettbutikk oppe å går, verdt å se innom for gode tilbud.
DT Julia