lørdag 20. mai 2017

Rosa kort til nyfødtbaby!


Heisann.

Håper dere har en flott dag, enten om det er morgen ettermiddag, eller kveld.
Her hos meg i dag regner det, men det er jo fint scrappe vær.
Kortet jeg skal vise dere i dag, fikk jeg på bestilling for noen uker siden.
Jeg koste meg virkelig med dette kortet.

Kortet skulle være til jente og rosa. 



Papiret er fra Papirdesign som jeg nå er blitt så glad i.
Nesten alle kortene mine fra tiden er fra dem.



Må jo ha litt stempel inne i  kortet også foruten teksten. Blir mer helhet i det =)



Blir med på utfordring hos

Ønsker dere en flott dag.



5 kommentarer:

Annelen sa...

Nydelig babykort. Tekststempelet du har brukt er så fint. Takk for at du deltar i blomsterutfordringa til Papirlosjen.
DT-Annelen

Synnøve Aakvik sa...

Nydelig kort. Akkurat passe søt til baby!
Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring #blomster.
Klem fra DT-Synnøve

Lyndas Crafty Hall sa...

Beautiful card. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Anything Goes Challenge …………..
Good luck
DT Lynda x

Nicola Gold sa...

OMG this is the most beautiful baby card I have seen. Your colouring of the image is so gorgeous, the baby looks real. Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge 'Anything Goes' May 2017.
Nicola, CGE DT (Amethyst Lily Designs )

Anita Sæterdal sa...

Kortet er nydelig, og veldig rosa :) Jeg liker spesielt godt måten innsiden og baksiden er pyntet, det er så kjekt når andre "wow" kommer i det mottaker åpner kortet. - Takk for at du deltar hos Papirlosjen, Klem DT-Anita