kortet som kommer i dag har jeg laget bare for kosens skyld, altså nå koser jeg meg jo alltid med å lage kort eller lignende. Men jeg hadde ikke noe eller noen i tankene da jeg laget dette kortet.
Som dere sikkert har fått med dere er jeg glad i lilla og det er dette kortet.
Selv om det er vinter ute så lengter jeg til sommer å sol så et kort med sommer følese.
Som dere sikkert har fått med dere er jeg glad i lilla og det er dette kortet.
Selv om det er vinter ute så lengter jeg til sommer å sol så et kort med sommer følese.
Etter bildmålarna er gorjussen av mine absolutte favoritter. Jeg synnes hun er kjempe søt.
Blomster med små sommerfugler.
Innsiden, lik som forsiden=)
Blir med på disse utfordringene=)
Takk for du tok turen innom.









































