mandag 13. januar 2014

Bare for kosens skyld.

kortet som kommer i dag har jeg laget bare for kosens skyld, altså nå koser jeg meg jo alltid med å lage kort eller lignende. Men jeg hadde ikke noe eller noen i tankene da jeg laget dette kortet.
Som dere sikkert har fått med dere er jeg glad i lilla og det er dette kortet.
Selv om det er vinter ute så lengter jeg til sommer å sol så et kort med sommer følese.



Etter  bildmålarna er gorjussen av mine absolutte favoritter. Jeg synnes hun er kjempe søt.



Blomster med små sommerfugler.

Innsiden, lik som forsiden=)


Blir med på disse utfordringene=)

Takk for du tok turen innom.

søndag 5. januar 2014

DT Kort' O Mania # 99

Dette må være ny rekord for meg to innlegg på en dag :)
(Du finner det My besties innlegget her)

Det er kommet inni et nytt år og ny utfordring hos oss i Kort'O Mania. 
denne gang er utfordringen ganske enkel
Alt Går/Anything Goes!

Premien blir sponset av oss i DT.

Jeg har lage et  bursdagskort til jente, og da må det jo være rosa=)
Jeg har vist også blitt inspirert av alle Harry Potter filmene jeg har sett i jula=)


Gå inn på bloggen og se de andre jentenes fine bidragene, og bli med da vel:)


Motiv: Tiddly inks
Farger:Copics Hud: E0000,000,00 og 01 HårE21, 25,27 og 29  Rosa: R 81,82,85 og 89. Sort C3,5,7 og 9  Sko E70,71 og 74
Papir: Kort & hobby, og papirdesign
Annet: Blomster fra woc og I'am roses. Doilies woc. halvperler fra kort& godt.
Takk for besøket.

GDT My Besties Norge # 9.

Jeg er så heldig å få vare GDT hos My bestis Norge denne gang. Jeg vart veldig glad da jeg så at mitt navn var plukket ut som GDT, og det første gang jeg var med på en utfordring hos dem=).

Utfordringen  denne gang er vinter.
Mitt bidrag ble da slik=)

For meg er vinter hvitt og blå. Har ikke mye hvite ark så da måtte det bli blått=).


Motivet mitt finnerdu her

Gå inn på bloggen til my besties å se de flotte bidragene DT jentene har laget.

onsdag 1. januar 2014


Vil Ønske alle mine lesere som følger bloggen min, en Riktig Godt Nytt År.
Håper at alle får en flott år i vente!

http://www.photosight.org/up/2008/04/13/80453.jpg

søndag 15. desember 2013

DT Nordsalten Hobbyklubb # 86 Midtveisinspirasjon - Julekurver

Vi er nå kommet halveis i desember og her kommer mitt midrag for midtveisinspirasjon for 

Sponsor denne gang er

 

Jeg har laget spåkurv =) 




Ønsker alle en fin søndag!!

lørdag 7. desember 2013

Julekort....

Her er ukas kort. Som alle andre holder jeg også på å lage julekort. I løpet av helga må jeg vel lage pakkelapper også=) 

Vi har så vit sett litt snø her i Oslo, men nå er det snart borte igjen så ser ikke ut til å få hvit jul, men det kan jo enda komme noen uke igjen til jula enda=)

 



Blir med på disse utfordringene:


Ønsker alle en fin helg videre.

søndag 1. desember 2013

DT Kort 'O Mania # 98 Bilde inspirasjon

Jeg synes at denne høsten har gått veldig fort og nå er vi alt kommet til 1. desember.
Jeg har hatt en veldig travel høst så det kan nok hende at det bare er for meg den har gått fort for. Jeg har ikke så godt i gang med julekortene som jeg hadde håpet. Jaja har enda 24 dager på meg=)


Det er også tid for ny utfordring hos Kort' O Manina. denne gang er det bilde inspirasjon til dere.




Sponsorer denne gang er LOV og kortobby.no som gir vinneren premie.

Denne går denne utfordringen helt fram til 31. desember. Så dere får ekstra god tid denne gang!

Her er mitt bidrag!




Jeg har brukt charm fra  Korthobby.no

Innsiden av kortet

Gå inn til Kort'O Mania og bli inspirert av de andre jentene!

lørdag 16. november 2013

DT Kort' O Mania. #97 Julekort og/eller prosjekt

Da et det tid for enda en ny utfordring hos Kort'O Mania. Det nærmer seg desember og jul derfor er oppgaven denne gang også ganske enkel.
 Vi vil se julekort eller andre juleprosjekter. 

Sponsor denne gang er KennyK.

PÅ mitt kort har jeg fargelagt dette digimotivet. 

 

Slik er fremsiden på kortet
 





Gå inn på Kort' O Mania bloggen og se de andre designjentene sine  flotte bidrag.
 Bli med da vel!!!!

Ønsker dere en god helg, alltid hyggelig med en kommentar så kan jeg besøke deres blogg!!

fredag 15. november 2013

DT Nordsalten Hobbyklubb #85 Lys

Denne høsten har gått veldig fort for min del. Synes ikke det er så lenge siden det var sommer og ferie. Og nå er vi alt i midten av November. Det kan godt hende det er fordi jeg har hatt det veldig travelt på jobb denne høsten.  

Men nå over til denne gangs utfordring hos NSH oppgaven denne gang er lys. dere kan løseoppgaven slik dere selv vil så lenge det har noe med lys å gjøre=).

Sponsor for denne gangs utfordring er. 

The Paper Shelter :: Digital stamps, Papers, Printables, Scrapbooking, Greeting cards, Accesories and More!

 Jeg valgte å løse oppgaven slik.




 Jeg har laget meg en lyslykt som er helt perfekt for meg å bruke siden jeg ikke kan ha på levende lys når jeg er alene hjemme på grunn av epilepsi.

Motivet jeg har brukt heter Winter Princess fargelagt med copics og så deretter kopiert over på transparent.

Ta turen inn på bloggen til Nordsalten hobbyklubb og bli inspirert av de andre jentenes flotte bidrag=).

Alltid hyggelig med kommentarer så jeg kan se besøke deres blogg også=)

Ha en fin dag videre!



fredag 1. november 2013

DT Kort' O Mania utfordring #96 Alt går så lenge det er jul!

Da er det tid for ny utfordring hos Kort' O Mania. Denne gang er oppgaven ganske enkel alt er lov så lenge det er jul. Bli med da vel dette er jo en grei oppgave.

sponsoren denne gang er  The Paper Shelter


The Paper Shelter :: Digital stamps, Papers, Printables, Scrapbooking, Greeting cards, Accesories and More!
Her er mitt kort!


Morivet mitt heterChristmas Candy Fairy 






Ta turen innom Kort'O Mania og se på de flotte kortene de andre jentene i dt har laget=)


Matrial
Stempel:Christmas Candy Fairy  fra The Paper ShelteTekst: -
Papir: -
Farge: Copics: Hud: E0000,000,00,11 Hår: E 21,25,29 og59 Rød E 27,29, 46 og59 Grønn: YG63, G85, 94 og Bg96
Annet: Blonder fra panduro. Blomster-

torsdag 24. oktober 2013

BloggHopp hos Nordsalten hobbyklubb!!

Camilla i designteame  har akkurat fått en liten prinsesse, og vi andre jentene vil 
overaske henne med gratulasjonskort, i den anledningen har vi en liten blogghopp og med babytema.


Hos nordsalten bloggen ser du hva du må gjøre for å bli med!!
der står reglene godt forklart, og bildet av den lekkre premien du kan vinne! 
Blogghoppen varer i en uke frem til 31 oktober!
Og trekningen blir 2 november!
Kommer du nå fra Junhild  så er du i rett rute,
hvis ikke må jeg be deg om å starte på ny hos nordsalten bloggen.
Her kommer kortet mitt:)

Da må du hoppe videre til
 Lena
Takk for besøket!!

onsdag 16. oktober 2013

DT Kort' O Mania# 95 la deg bli inspirert.

Nå er det blitt høst her i Oslo kaldt og mørkt. Men det gjør også at det er mye kjekkere å være inne på hobbyrommet og se ut på høstvære og være glad for jeg er inne i varmen.

Det er også tid for ny utfordring hos oss I Kort'O Mania. Denne gang er oppgaven slik at vi ønsker dere skal bli inspirert av våres prosjekt og lage et prosjekt selv og skrive navnet på hvem vi i DT dere er blitt inspirert av:)

sponsoren denne gang er familiskatter.

Her er mitt bidrag:)



 Synes virkelig at disse stemplene fra bildmålarna er kjempe søte. Må alltid ha de nye stemplene så tror jeg snart har alle=)

 Har fargelagt de grøne blomstrene selv med copics

Innsiden av kortet.

Ta en titt inn på bloggen til Kort'O Mania og se de flotte bidragene til de andre DT jentene og bli inspirert av en av oss.

Matriale
Motiv: Bildmålarna: my flower
Papir: Bildmålarna og Vibeke Spigseth,  Romance.
Farger: Copics: hud: E 0000,000,00 01 og 11 Hår E 53.53 og 57. Kjole RV91,93 og95 BG90.93         og96, Sko E70,71 74 og 77
Pynt: Blomster: I'am roses og storytell halvperler fra kort og godt. osteklur og dies fra Marianne design.

Takk for du har tatt turen inn om. 


tirsdag 15. oktober 2013

Dt Nordsalten Hobbyklubb utfordring #83 Blonder og bånd.

Da er det tid for min første utfordring hos Nordsalten Hobbyklubb.
Jeg er kjempe glad for at jeg er så heldig å få være en del av dette teamt deres.

Oppgaven på utfordringen denne gang er å bruke minst 3 ulike blonder og/eller bånd på bidraget deres. 

Sponsoren denne gang er 

 

Jeg har virkelig kost meg med denne oppgaven:) Jeg har laget meg et bokkort.








Synes dette motive er veldig søt!


De blå og turkise blomstrene har jeg fargelagt med copics slik de passet til motivet og papiret.


Ta turen innom bloggen til Nordsalten Hobbyklubb og se de flotte bidragene de andre jentene har laget.

Matrial:
Stempel: Sarah KayTekst: NSS

Papir: Pion design
Farger: Copics; hud E0000,000,00 01 og 11 Brun: E 70,71,74 og 77 Blå B91,93,95 og 97 Turkis BG 70, 72 og 75 Grøn BG 90, 93og 96
Pynt: Blomster fra storytell og I am roses, halv perler fra kort og godt. blånder og bond ukjent. Klokke fra TH

tirsdag 1. oktober 2013

DT Utfordring #94 Høst med 2 eller flerre brettinger.

Da er høsten kommert her i Oslo. Det er begynt å bli kaldere og jeg har tatt frem ulltøyet. Treerne har fått gule og røde farger. Liker godt når treene er i disse fargen. 

Det er nå tid for ny utfordring hos oss i Kort' O Mania. Denne gangen ønsker vi å se et høstproskjekt med mer 2 eller fler brettinger.
Denne gang er det er Robyn´s fetish som er sponsorer for denne utfordringen.

Jeg har også brukt digistempel fra 
Robyn´s fetish og heter
basket of apples 2



Jeg har laget meg et te lys kort som har ca 10 brettinger.

 




Ta en titt inn om bloggen til Kort 'O Mania og bli inspiret av de andre jentene. 

Bli med da dette er en kjempe artig utfordring!!