søndag 8. juni 2008

Burde vært i seng for lenge siden.

Hm ja jeg burde våre seng ,men er verken trøtt eller har ikke roen til å legge meg. Har så vanvittig mye ting i hodet. og alt skal skje NÅ. og det er ikke lett for det 1. det er natt til søndag og jeg får ikke taki esker til og pakke ned tingene jeg skal pakke ned. 2. alt jeg budre fikse forhold til flyttinga er stengt. 3. Jeg klarer ikke å sove for hode er fult av andre ting i tillegg.
Lurer forresten på hva jeg skal ta vare på og hva jeg skal kaste. Jeg er ikke noe flink til å kaste ting og tang. Og jeg som har to leiligheter og pakke ned ting og tang. Gleder meg ikke til å ta fatt på leiligheten på Vaksdal, har ikke bod der på tre år nesten.
Siden jeg ikke får gjort noe av det jeg har lyst till sider jeg her og høre på musikk og rydder litt. så hopper jeg og danser rund for meg selv, ser sikkert litt dum ut men jeg er jo helt alene. Og da kan jeg gjøre akkurat det jeg vil. Hihi susane har lagt seg og sover sikkert hun har vertfall sagt natta for ca en time siden.
I morgen skal jeg og susanne ut og treffe mamma.. og spise mosaka og jeg slipper og lage den. Mi søster skal lage den:D
Hm her blir det vist skrevet mye rart i kveld.. *ler*

Tar med et litte dikt og..

Eg ser deg.
Du er til.
Eg vet kordan du har det.
Eg vil hjelpe deg.
Du må åpna hjarta ditt,
og høyra etter kva jeg har å fortellja deg.
Eg er her kunn for deg.
Du har en heilt spesiell plass i hjarta mitt,
eg vil ikkje mista deg
For meg er du heilt UNIK!

Ingen kommentarer: