torsdag 19. juni 2008

Ferie

Da er jeg endelig paa, og jeg sitter naa paa hotele i Alcudia. det er ikke kjempe varmt her, men likevel varmt nok. Jeg trode at jeg skulle greie og ikke bli solbrent men nei da det har jeg ikke klart er blitt solbrent paa ryggen:s men faar passe paa den de neste dagen saa gaar det sikkert bra.
Flyturen tok vanvitig lang tid paa tirdag, flyet skulle gaa 19.30 men gikk 22. og vi satt i flyet i nesten 1 1/2 time for de liksom brukte saa langt tid paa aa lase bagasjen inn i flyet. Vi var paa hotelet kl 04.00 natt til onsdag. Sa i gaar ble en veldig rolig dag vi var paa stranden hele dagen. paa stranden er det ganske lang gunnt saa jeg og min soster folte vi gikk kjempe langt fra land.
ogsaa i dag var vi paa strandem. I dag kjopte vi luft madraser. jeg balte noe volsomt for aa komme paa madrasen min. hehe. I kveld var vi og spiste ute (i gaar ogsaa da) .
Naa har jeg ikke tid til a skrive mer tidsen paa pc er ferdig.

1 kommentar:

Lene - Karin sa...

Heisann vennen;)Koss går det nere i Syden?Håpe du har det bra;)Gleda meg te å sjå deg igjen snart;)Du må kosa deg med systo, so snakkast me om ikkje så lenge forhåpentligvis;)Gla i deg!Klem Lene Karin