fredag 11. september 2009

Takk damer

Jeg har ikke hatt tid eller det er vel ikke helt sant det heller jeg har ikke hatt noe å skrive om denne uken. Jeg har liksom ikke lyst til å skrive blogg bare for å skrive noe heller. Jeg mener at bloggen min egentlig bør innholde noe jeg er opptatt av..
Denne uken har nok mest for min del gått i jobb-hjem -sove-stå opp- gått på jobb. Klager ikke stortrives på jobb jeg.

Jeg er kjempe privilegert som har den jobben jeg har og får jobbe med de damene jeg jobber med:) De gjør men arbeidsdag veldig meningsfull og gleder meg hver dag til å gå på jobb. Så TAKK damer for dere er som dere er!

Jeg kjenner på meg at denne helgen blir en rolig helg og at jeg ikke kommer til å finne på en hel del med sprell. Jeg er litt sliten.. Jeg er alene hjemme for Frode er reist hjem til Verdalen og fikser på ting som må gjøres der oppe. Men han komme ned att på søndag eller mandag. og blir her noen dager før har reiser på jobb.

Tror det var dagens innlegg.. Nå hopper deg snart i seng. Natta

Ingen kommentarer: