søndag 20. februar 2011

Søndag og med på utfordrig hos sukkersøtt 113

Da er helgen nesten over og jeg har hatt en stille og rolig helg. Selv om jeg har kunne laget mange kort denne helgen, ble det bare ett. Som jeg har laget nå i kveld. Nå teller jeg ikke dager til Frode kommer, men timer. I morgen ettermiddag er han hjemme hos meg igjen=).
Kortet som jeg laget i dag, tror jeg er en av de kortene som jeg er mest fornød med. Takk sissel forresten for motivet, det var kjempe kjekt å fargelege henne.
Prøver meg på konkuransen hos sukkesøtt #113 denne gangen blonder, blomster og perler.
Beklager bildekvaliteten ,men som sagt fotografen min kommer hjem i morgen.  Det er han som bruker speilreflexkamraet, som vi kjøpte like før jul. Har ikke lært meg å bruke det enda. Så da ble det med det "vanlige" kamraet isteden for. Men ikke er jeg noe god fotograf heller da....
                
                               Ønsker dere en fin kveld

3 kommentarer:

Sissel sa...

Kjempefint, så flott du har fargelagt og så mange nydelige blomster:))
Klem Sissel

jannes hobbykrok sa...

Dette var bare rålekkert! Det motivet er så rålekkert,og du har farget det helt overlegent!Nydelig!
Klem,Janne

Yvonne sa...

Nydelig kort! Og såå vakkert motiv!
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne