søndag 27. februar 2011

Puncher og somthing with flowers.

Hm, så fort ukene går. Merkelig nok er det søndag igjen. Andre får tid til å lage flere kort i uken, mens jeg vistnok klarer bare ett. Men denne gang prøver jeg meg på to utfordringer, og de er hos  Stamp Something, og sukkersøtt =).

Motivet er fra Sugar Nellie (og det har jeg fått av Sissel). Må nok skaffe meg dem,  for hun var jo kjeme moro å fargelegge.  
Det er fargelagt med copic markers.
Akr: Maja og Christine Adolph
Blomster fra kort og godt.
Perler fra kort og godt.


Et lilla kort denne gang=).

                      Stamp Something: somthing with flowers      

Ha en fin søndag!
Elisabeth

4 kommentarer:

Lene Aase sa...

Kjempeflott lilla kort og nydelig motiv!
Tusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt denne uken:)
Klem fra Lene:)

Inger Marie sa...

Nydelig kort med et herlig motiv:)
Takk for at du deltar hos Sukkersøtt!!
Klem fra Inger Marie

Yvonne sa...

Flott kort! Skjønner godt at du ønsker deg dette motivet selv, for det er så fint.
Tuusen takk for at du deltar hos Sukkersøtt!
Klem, Yvonne

Sissel sa...

Kjempefint kort Elisabeth, lilla er nydelig og du har fargelagt så flott.
Takk for koselig kommentar;))
Klem Sissel