mandag 30. april 2012

1. julekort April (Telyskort)

Jeg klarte heldigvis 3 julekort også i April. Det hadde jeg faktisk ikke trodd. Har egentlig ganske mye jobb som skal gjøres fortiden. Men det er likevel godt å kunne koble helt av og lage noe kort.

Hjerteboden's juleblogg skulle en av bidragene være et telyskort. Jeg ble egentlig ikke så glad da jeg så oppgaven for jeg har ikke vært noe brette menneske. Men jeg tok grundig feil og synes det var kjempe gøy. Så  nå vil det bli mer bretting fremover=) 
Jeg valgte å bruke malen til Randi ( Randi's lille blogg) Hun har mange fine tutorial som jeg kommer til å se nærmere på.






Jeg har brukt mine siste bitter av papiret av Pion. Blomstrene er fra WOC. Engelen husker jeg ikke. og teksten er fra North Star Stamps

Ønsker dere alle en fin dag.
Elisabeth.

Ingen kommentarer: