lørdag 6. februar 2016

GDT KaBoks- Vinter.

Jeg ble kjempe glad da jeg fikk mail om at de gjerne vile ha meg med som gjestedesign for KaBoks sin første utfordring.
Og så klart jeg svarte ja. KaBoks har jo så utrolig mye fint en kan lage kort eller andre prosjekter

Første utfordring er tema Vinter.

jeg var så heldig at jeg fikk lage det jeg ville med diesen 

Det er en allsidig dies
den passer til julekort og vinter kort, eller det du kan tenke deg.

Jeg har laget to shaker-kort  med tema vinter.



Vinneren er så heldig å få denne flotte dies i premie.

For å være med på utfordringen må temaet være vinter, 
Dere har frem til 28. februar for å bli med. 
Så jeg anbefaler de alle til å ta turen inn på KaBoks sin første utfordring.


Takk for besøket. Ha en fin dag

2 kommentarer:

Camilla sa...

Det er 2 flotte vinter shaker kort - kan så godt lide shaker kort :)

Ane sa...

Åå så kjekt å være gdt!! Kjempe flotte kort!