lørdag 27. februar 2016

Bursdagskort med 60 tallet tema.

Jeg var så heldig å få være med å feire 50 års dag til en venninne/ tidligere kollega sin 50 års dag. Det var et veldig gøy bursdag og jeg koset meg masse. Hun hadde 60 talls tema, og vi alle skulle kle oss med 60 talls klær( om vi ville da ;) )

Da måtte jeg så klart lage kort som passet til temaet.
Jeg lette lenge etter et passene motiv og fant et hos

Jeg ente opp med dette motivet.

Det heter 
Du får henne i to ulike kjoler =)

dere som har følgt meg en stund har nok merket at jeg er ikke så komfortabel med å bruke sterke farger eller å bruke oransje eller gull.
Men på dette kortet som dere sikkert alt har sett har jeg nett opp brukt oransje =)

Jeg var ganske usikker før jeg begynte, men ble veldig fornøyd med ferdige kortet.


For meg kommer jeg ikke nærmere 60 tallet temaet enne dette =)

Men mottakeren ble fornøyd ( tror jeg)

Så inn siden av kortet.



Blir med på disse utfordringene =)
 Inkspirational.Challenge #103 - geometric

Ønsker dere alle en fargerik dag.


3 kommentarer:

Astrid sa...

Så fargerikt og flott kort Elisabeth :-)
Liker så godt hvordan den orange fargen går som
en rød tråd gjennom kortet.
Takk for at du deltar i utfordringen hos Card and Scrap.
Lykke til !!

Klem, Astrid

Nonni sa...

I love the fresh color palette of your card. Very pretty! Thanks for joining us at Inkspirational!

Pia Larsen sa...

Så flot med mange fine detaljer :)
Thank you for playing with us at INK for our Geometric Challenge.
Hope to see you again in our next challenge :)
Pia xx