søndag 16. april 2017

DT Kort'O Mania Utfordring#174 Konfirmasjon.

Heisann!

Må si jeg synes det er veldig deilig med påskeferie, det å slappe av, være på hobbyrommet, se på netflix, og små turer er helt fantastisk.  
Håper dere også har en flott påske.
Men det er ikke min påske jeg skal blogge om

Det er ny utfordring hos oss i Kort'O Mania.
denne gang er oppgaven 
Konfirmasjon. 
det vil si at dere kan lage noe som er til en konfirmant=)

Jeg har laget kort til en jente.
Det er også brettekort, noe jeg nesten aldri gjør.
Det var egentlig veldig gøy så det blir flere brettekort frem over:)

Her er kortet:)

 Frem siden

 Fremsiden

 Innsiden1 

 Innsiden 2.

Det er også laget en liten lomme på venstre side til gavepenger.

Jeg har også valg å ha korte 12 cm bret og 15 cm høyt, noe som er uvanlig for meg ;)

Vinneren får premie fra 



Ønsker dere fortsatt god påske!!

2 kommentarer:

Karen Elise sa...

Nydelig kort! Fint fargelagt og fine farger! Jeg syns formatet var veldig fint!
:) Karen Elise

Cathrine sa...

Nydelig kort :) Morsom brette-teknikk :)

Klem, Cathrine