fredag 4. januar 2019

Babykort til en gutt.

Da er jeg ferdig må å vise korta fra i fjor og nå viser jeg bare nye!

I dag vil jeg vise dere kort til en gutt.
Det er ikke ofte jeg guttebaby kort.
Jeg har det siste tiden bare brukt papirdesign. Synes de har så flott papir, men da jeg skulle lage dette korter.  Fant jeg ikke noe papir som passet i( de har helt sikkert, men jeg hadde det ikke)
Så dette papiret er majadesign. De har jo masse flotte papir de og.



Jeg valgte å ikke ha noe blomster på på grunn av at jeg synes ad barnevogna og det andre var nok.


Ikke så ofte jeg viser innsiden på korta lengre, men tenkte kanskje at dere vil se av og til 
for jeg pynter jo dem også ;)


Motivet er jeg faktisk ikke helt sikker på hvor jeg kjøpte.


Har så klart fargelegget med copic, er veldig ut av trening. Jeg fargelegget jo kjempe litte i fjor..
Så i helga må jeg øve litt igjen ser jeg.


Ønsker dere en flott dag videre og takk for besøket!

Ingen kommentarer: