onsdag 2. januar 2019

Del 2 av korta laget i 2018

Jeg viser disse i dag slik at jeg blir ferdig med 2018 og kan vise de nye kortene fremover.

Jeg oppdaget nå som jeg ser tilbake på kortene mine at de lagte kort mest til 


Her var tema sølv og det kan finne her kan dere finne artikkelen på dette kortet.
Vi fikk stempler fra Doctor Digi. og kortet ble laget i august.


Her er oppgaven vintage, det er en stil jeg ikke føler meg trygg på og får ikke helt til. 
Men en får det vertfall ikke til om jeg ikke prøver...
Artikkelen finner dere her
Motivene fra Sweet Escape.


Her er motivene fra  All Dressed Up
Har dere tatt en tur inn på butikken til dem. der er det mange flotte stempler dere kan få tak i!
oppgaven var cas
Det er en still jeg er blitt mer trygg på nå i desember, men ikke helt vellykket her..
Artikkelen finner dere her


Jeg har enda noe kort fra 2018 men velger å avslutte med topp 1 for 2018.
Om jeg skulle valgt ut mine favoritter for året, må det ha vært følenes jeg hadde når jeg satt å laget dem.
Dette kortet ble laget i juni.
Artikkelen finner du her
Vi  fikk utdelt motiver fra Lemon Shortbread.


Om du er interessert å se andre kort jeg har laget for hverdagsnett ligger alle ute der.
Jeg har også hatt noe bestillinger i 2018 men viser ikke dem da det er bilde av personen som skulle få dem.
I morgen kommer mine siste julekort for 2018.

Ingen kommentarer: