lørdag 8. mai 2010

Meg dag min sammen med Frode=)

Jeg som liksom skulle bli så flink å oppdatere her igjen.. Men det er jo uker siden jeg blogget sist. Mye av det er at april og mai er travle måneder på jobb, men nok jobb snakk for i dag har jeg hatt FRI. Jeg har hatt det jeg kaller for MEG dagen min (der jeg gjør ting jeg har lyst til uten og tenke på alt jeg skal eller burde fått gjort) sammen med Frode. Det var en uvant følelse å ha den sammen med  noen slik som i  dag. Men når jeg først skulle ha meg dagen var det veldig koselig å ha det med Frode! Det blir ikke den siste!  Vi begynte med en rolig morgen. Og så en tur på motorsykkelen (må jo bli vant til å sitte på sykkelen det er bare 2 måner til vi reiser til Europa). En liten tur til IKEA har vi også fått tid til og vi kom ut der fra med bare noen esker ;P Resten av kvelden har vi tatt det helt med ro. Nå sitter vi å ser på gullruten og i år er det helt elendig program.
Da var farmen bedre og det har jeg jo ikke fulgt med på i det hele tatt eller jeg har sett litt og skjønte tidlig hvem som kom til å vinne. Nå vil jeg ikke røpe det her for dere som ikke har sett det enda:P.

Ha en god kveld videre.





Ingen kommentarer: