onsdag 16. juli 2014

DT Kort'O Mania; Midtveis inspirasjon utfordring # 111 Sommer.

Det er 16. på kalenderen og vanlig viss ny utfordring hos Kort'O Manina.
Denne gang går jo utfordringen helt til 31. juli så dere er bare en liten påminnelse om at dere kan fremdeles være med!

Utfordringen denne gang er 
Sommer=)
Sponsor for denne utfordringen er 

 Denne gang er vi så heldig å ha med oss
Robyn's Fetish. Og vinneren får 3 digi stempel


Her er mitt kort! Jeg minnes når jeg var liten og mamma satt på terasen og drakk te på middels kalde summere! 
Derfor bringer dette motivet meg tilbake til gode sommer minner=)

 

Mønsterpapiret er fra Melissa Frances serien "5th Avenue"

  
Jeg har brukt motivet: Teapot Husk og ta en tur inn på nettbutikken å se de fine stemplene de har der.
 Farger jeg har brukt er:
BG 70, 72 og 75
R81,83
G20,24


 
Jeg har også charms fra Korthobby.no De har masse flotte charms og andre ting det er vel vært og ta turen inn ditt!

  Bli med da vel=)

Jeg blir med på disse utfordringene med dette kortet:)
  Deep  Ocean Challenge # 82 - "Lot of Layers" 

CopicmarkerNorge # Sommer 

  Takk for du tok turen innom, og ønsker deg en flott dag videre!

1 kommentar:

Kjersti sa...

Så nydelig sommerkort Elisabeth, søt den tekannen, og du har hentet opp blomstene i den så fint med papirblomster!
Takk for at du deltar i CMN sin sommerutfordring, lykke til!
Klem fra Kjersti:)