lørdag 15. august 2009

Meg-dag

Jeg har en Meg- dag i dag. Det er slike dager der jeg gjør akkurat hva jeg vil helt alene som oftest. Liker å ha slike dager. Så klart hadde Frode vært her kunne han vært med, men han er på jobb og da må jeg ha en slik dag alene. Meg-dag er slike dager da jeg ikke tenker på noen bekymringer, eller jeg prøver å ikke tenke på noen bekymringer. Av og til kommer de jo så klart snikenede. Men helde vis i dag har de ikke det. Ikke at jeg har noen store bekymringer akkurat nå da.. Og jeg har klart og koble av og ikke tenkt jobb.. (ja Frode du leste riktig :P) I dag har dagen min bestått av å se Euerka, den er kan jeg virkelig anbefale om en liker slike sereier da:) Har chatet med venner på nettet det er alltid koselig:). Og nå sitter jeg å broderer. Jeg har vel tre-fire broderier som ikke er ferdig. Men blir så lei de så fort og vil ha flere slik at jeg kan bytte litt. Men fornuften sier at jeg bør bli ferdig med noen før jeg kjøper noen fler så for vi se om jeg klarer det. Kommer verfall til å putle med en eller annen hobby aktivitet ut over resten av dagen. Og så klart så skal jeg snakke med Frode som ringer i åtte tiden. Han skal ikke jobbe over tid i dag:). Og kanskje en tur opp til susanne(men det kommer mye ann på tror jeg:P.. Hihi)
Ja dette er min Lørdag. Ha en fin kveld til dere som leser.. Om noen gjør det da:P

Ingen kommentarer: