fredag 16. januar 2015

DT kort' O Mania Utfordring #121 Anything Goes

Heisann.
Jeg synes tiden går så fort. Bra er det nå som det er mørketid, men jeg får ikke gjort alt jeg skal... Jeg er sikker ikke alene om det..

Det er 16. januar og tid for ny utfordring hos oss i Kort'O Mania
Denne gang er oppgaven enkel du kan gjøre hva du vil?
Anything Goes...
 Liker slike oppgaver like mye som når det er gitt hva en skal lage...

Sponsorer denne gang er 
De har så mange flotte stempel.
http://lacysunshine.weebly.com/


Her er mitt kort.

(ikke beste bildelys)
Morivet heter Hearts a flutter Sugi

Ta turen inn på Kort'O Mania og se på de flote kortene som de andre jentene har laget.

Ha en fin dag videre, blir glad for en liten hilsen. =)

1 kommentar:

Karen Elise sa...

Så søtt kort! Herlige farger, fikk helt sommerstemning jeg.
:) Karen Elise