torsdag 15. januar 2015

DT Norsalten Hobbyklubb utfordring#109 Tilbakeblikk - vis oss din favoritt fra 2014

Da er det den 15, januar og tid for ny utfordring hosNSHK
Denne gang er det litt annderledes utfordring for vi kommer ikke med noe nytt men vi ønsker å se ett tilbakkblikk  en favoritt fra 2014 du har laget.

Her er mitt kort. 


Ikke vanskelig å forstå at dette er favoritt kortet mitt, om dere ser godt etter på bloggen min.
Jeg har også det som bloggbilde =)  Nå lage dåpskort til hun som fikk dette nå i helgen kanskje det blir min favoritt i 2015.
Om dere er deres favoritt av det jeg produsere i 2014 er jo helt noe annet :)
Kanskje dere kan si meg hvilket dere liker :) ( kanskje det kommer en liten premie til deg da :)

Men husk å bli med på utfordringen hos NSHK og ikke minst se på alt det flotte jentene har som sin favoritt.

Her er innlegget til dette kortet 

Ha en fin dag videre.