mandag 16. juni 2008

Ny uke.

Nå er det mandag og jeg har en slik mandag der jeg må gjøre en del og får ikke alt gjort. (Og så er det lenge til helg.) Men har samtidig fikset mye og da samtidig. Har pakket ned ting i esker i dag, men nå har jeg ikke mer og pakke ned i så nå for det være nok for i dag.
I helgen var jeg på jobb det var faktisk den siste helgen jeg var der. Det var en ganske rolig helg så jeg vart ikke kjempe trøtt, men samtidig når det ikke er så mye å gjøre blir jeg liksom ganske sliten likevel. Litt rart det egentlig. Men nå har jeg alså helt ferie frem til jeg skal begynne i nye jobben 1 August. Litt deilig egentlig. Det at jeg må komme meg over til Oslo er jo litt stress da men samtidig så er det jo noe jeg vil og gleder meg så da er det ikke så mye stress. Men uansett de neste ukene er det litt ferie. Først til syden og så på speiderleir (kanskje ikke ferie det da må tidlig opp og slik, men likevel ganske kjekt (håper jeg)).

Ingen kommentarer: