torsdag 12. juni 2008

Speider- og skoleavslutning.

En kan nesten se at jeg er ferdig på skolen, for jeg har jo nesten skrevet hverdag den siste uken. Ennda det ikke skjer så mye egentlig. I dag har jeg sagt hade til susanne som flyttet til Oslo for godt. Hun og Morten kjørte bort. De skal få nøkkelen til leiligheten sin i morgen, så nå er de snart sammuara på sikkelig=). Etter hun for har jeg sittet og sotert papir. Det er helt utrolig hvor mye ark som har samlet seg opp igjennom disse 3 studieårene. Jeg vet liksom ikke hva jeg skal ha og ikke ha. Selv om jeg ikke pleier å ha det så veldig ryddig så er det i dag ROTETE hos meg. Fikk ikke tatt alt siden jeg skulle på speideravsluttning og skoleavslutnig. Det var sammtidig, men jeg var først en time på speideren og så resten av kvelden på skolen. Det var faktisk litt vemodig å ta farvel med skolen og klassevennene liksom. Men samtidig veldig deilig. For nå er jeg faktisk ferdig der og klar for skummle vie verden:P.

Nå sitter jeg og lytter på musikk og irritere meg litt over at det er fredagsnatt og de jobber utenfor att:S *knurrer*. For bare håpe at jeg får sove i natt likevel....

Ingen kommentarer: