lørdag 11. februar 2012

Lilla og turkis kort.

Jeg har hatt som mål i år at jeg skal lage kort som jeg vanligvis ikke lager. Enten  om det er utforming eller farge sammensettninger.På dette kortet har jeg en  fargesammensetning jeg ikke har prøvd før lilla og turkis. Som også er oppgaven hos Sketchy color denne gang. (Enda en gang i siste liten.)

This year I set my a goal to create cards that I do not normally make. With this card I used purple and turquoise. It is a color composition I have not tried before. But as this was the task in the Sketch colors challenge, I had to try it.


 Stemplete er fra Bildmålarna fargelagt med copics. 
Blomstrene er fra I am roses
Mønsterpapiret er fra restehaugen min. 
 Perlene er fra  kort og godt fargelagt med copic

Stamp comes from bildmålarna and colored with Copics
Flowers are from "I am roses"
Pearls are from "kort og godt", colored with the copic
Blir med på utfordriner hos 
I enter in these challes:
Sketch N Stash #80  Free choice skethy ( I have chosen sketch 21) 
Ha en fin kveld. 

1 kommentar:

Sissel sa...

Lilla og turkis er kjempefint sammen synes jeg og når Mimosa også får være med blir det kjempefint.
Klem Sissel