tirsdag 1. januar 2019

DT Nordsalten hobbyklubb Utfordrning #167 Gled en venn!

Godt nytt år! 
 
Da er vi kommet over i et nytt år alt, 2018 gikk veldig fort.
Er spennende å se hva 2019 har å by på.

Men over til det jeg bruke bloggen til.
I dag har jeg er kort til utfordringen hos NSHK.
og utfordringen er
Gled en venn!
 
Kortet har jeg  hatt i hode i mange måneder, men aldri hatt lyst til å lage. Men synes det passet fint til denne utfordringen å lage det og ikke minst gi til en venn.
 
Jeg har laget godt nytt år kort.
 
 
Tanken er også at jeg skal lage med innbygdene å se på bildene. Så gjøre et forsøk her.
Ser nå at den strippete bakgrunnen ikke var den beste men likevel bedre enn den svarte tror jeg.

Ta turen inn på NSHK å se både premie og hva de andre jentene i DT har laget.

Takk for du tittet inn om

1 kommentar:

ingunnsinekort sa...

Godt Nyttår Elisabeth! Så fint at skrappe lysten kom tilbake med julekort produksjonen:)Det ble mange fine kort ut av det!