onsdag 5. desember 2012

Julekort til mann.

Som overskriften sier er det kort til en mann som kommer i dag. Har alltid synes det er vanskelig å lage mannekort. Må nok bli litt bedre på det ja...
Det var faktisk ikke enkelt å ikke ta på blomster charms eller glitter.

Lo litt av meg selv på hobbyrommet, da jeg dro meg selv i håret og ikke skjønte hvordan jeg skulle få kortet slik at det kunne bli gitt bort. 
Da jeg begynte med å lage kort for over 2 år siden, var det helt utenkelig for meg å bruke blomster og charms. Jaja heldigvis er den tiden helt borte.

Så selv om jeg strevde med kortet, ble det nå et kort som kunne gies bort=)




Stemplet er fra  Sugar Nellie fargelagt med copics.
Brukte disse fargene: Snømann: C00,01 og 0
Jakke G20,24,80
Skjerf:R22,24,27,29
Sko og Hatt E31,74 og 77
Gave: R20,21

Blir med på disse utfordringene:

Ønsker alle en fin kveld!

10 kommentarer:

Frk. Bogstad sa...

Wohoo det e jo knallfint !! :D
Å du hendelse so fint fargelagd den snjomannjen va :)
Hjørnepynten din e óg flott.
Kort til menn e vanskeleg når man elsker blomster ..

Dee's Craft Room sa...

Really lovely card, fabulous design - both inside and out.

Thank you for sharing your work with all of us at Crafty Boots Challenges.

Dionne

❤ Kaia sa...

For et lekkert julekort.
snømannen var helt nydelig, kjempeflott fargelegging.
Takk for at du er med på ukens fargeutfordring hos SC,lykke til og velkommen igjen.

Klem fra Kaia

Sissel sa...

Kjempefint manne-julekort, flott fargelagt og pynta :)
Jeg synes godt mannfolk kan tåle en blomst eller to, de liker vel også og se på fine ting :)
Klem Sissel

Unknown sa...

Love your snowman and his festive colors. Such a fun holiday card! Thanks for joining us at Top Tip Tuesday for our Christmas challenge.

Love your blog too so I joined, can't wait to see more. :)

Cinzia C. sa...

What a lovely card! Great layout.

Thanks for joining us at the Deep Ocean Challenge this forthnight.

Hugs
Cinzia x

Gro sa...

Herlig kort. Og sååå koselig snømann.
Takk for at du deltar hos Papirdokkene.

Klem :o)

Melanie sa...

A really grogeous card!
Thank you soo much for taking part in our "Winter" challenge & good luck in the draw…
Hope to see you again in our new challenge.

Melanie
(DT Creatalicious Challenges)

Bettina L. sa...

Dette var utrolig nydelig. Liker designet med hyssing, lag og en nydelig fargelagt snømann. Tusen takk for at du deltar hos Top Tip Tuesday og lykke til. Håper du blir med oss igjen på årets siste utfordring på tirsdag. Klem Bettina

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.