søndag 15. mai 2016

DT NSHK Utfordring #139 - Polkadots

God morgen!

Her er det en strålene morgen( formiddag) har en sen frokost i dag noe som er deilig noen ganger og bare ta det med ro og nyte at man har fri. Og da er det ekstra deilig når det også er sol og varmt.

Det er ny utfordring hos NSHK
Denne gang er utfordringen Polkadots






Sponsoren denne gang er 





Og hun gir vinneren et gavekort på 200kr


Her  er mitt bidrag =)


Jeg brukte en stund på å komme frem til ferdig kortet, det var for jeg hadde kortet klart i hode hvordan jeg vil ha det, men fikk det ikke det til.
Sikkert for jeg ikke er noe CAS kort lager.
Men liker å  utfordre meg og leke meg med teknikker er mer og mer gøy for hver gang ;)


Jeg ble også inspirert av Jennifer McGuire så bakgrunnen er hennes teknikk og den kommer jeg helt sikker til å gjøre flere ganger.
Har lekt meg med disstresink.

Gå inn på NSHK å se hva de andre jentene har laget som inspirasjon til dere!!

Ha en fin dag videre og takk for besøket!


2 kommentarer:

Bibi Lindahl sa...

Flott kort med nydelige blåfarger! Kjempegøy å se hvordan du har brukt stemplene fra Rubber Dance. Takk skal du ha! ♥

Karen Elise sa...

Flott kort, og bakgrunnen du har laget var skikkelig lekker!
😊