søndag 1. mai 2016

DT NSHK utfordring #138 Fargelegging.

Heisann

Jeg har kort og vise dere for NSHK i dag!
Denne gang vil vi se fargelagt motiv!!
Når jeg så denne oppgaven vart jeg glad for jeg må nesten alltid ha fargelagt motiv på mine kort!

Denne gang er det 
Marianne design som sponser dere med premie


Jeg er vist inne i barnekort vedren fortiden
Enten det er til tenåring eller små barn.
Jeg så at jeg ikke hadde noe av dette i skapet mitt om jeg trengte det så da er det jo bare å lage slik at jeg har!!
Så i dag viser jeg dere babyjente kort!


Jeg ble helt forelsket i dette motivet, så kan garantere at dere vi se det flere ganger.
Kom over det med en helt tilfeldighet.

Blir med på disse utfordringer.

Bli med å da vel :)

Ha en fin dag!


1 kommentar:

Anne Chilvers sa...

Very pretty card. Thanks for joining in with the Sisters of Craft challenge. Best wishes, Anne (DT) x