mandag 31. desember 2018

Del 1 av kortene 2018

Selv  om jeg ikke har vært så flink å blogge i 2018 har jeg laget noen kort. 
Men det  er mye mindre enn tidligere år. Så legger inn noen av korta jeg ikke har
vist nå i 2018.
 
Disse ble laget for Hverdagsnett.no
Det skiftet navn i 2017 og hete før barnemix.
Har vært DT det en god stund, det er vel vært og ta en besøk innpå siden.
Det er mye mer enn bare kort og scrapping.
 
Disse korta var det Kreative Hender.
Innlegget finner dere her og kortene ble laget i februar.




Her var det The Paper Shelter, som sponset oss med stempler.
Her har jeg laget min egenn bakgrunn, det var gøy å lege med maling og ikke typisk meg.
Kortet er laget i oktober.
Derre kan finne



 I april av oppgaven hos hverdagsnett å bruke mal som vi fikk av The Cutting Café
Her kan dere finne innlegger
 




På denne oppgaven skulle vi lage noe annet enn kort.
Denne boksen ble laget i  mai og dere kan finne innlegget her.
 


 I september laget jeg dette kortet og da fikk stjernetegn stempel. 
Jeg er steinbukk, her er innlegget.
Kortet ble laget i september


 Jeg avslutter første del her så ikke dette innlegget blir så langt.
Om du skriver noe hyggelig på bloggen slik at jeg kan at meg en tur inn på din blogg.

Videre også å ah en give away hva tenker dere og det?

Takk for besøket.

1 kommentar:

Bibbi sa...

Mange superflott kort!