onsdag 19. desember 2007

Siste nytt.

Da er vi snart i midten av denne uken også. Og det er berre 6 dager til jeg har bursdag... men det glemmer vi sant...?
Denne helgen har jeg våre hjemme hos mamma i Øygaren. Søs hadde bursdag og feiret det med familieselskap. Hun er blitt stor etter hvert 14 år. Det er faktisk litt kjekt for nå kan vi begynne å snakke om de samme tingene og like de samme tingene. Selv om hun sikker synes jeg er ganske kjedelig og til tider gammel... Hm husker jo selv da jeg var på hennes alder.. Nå er hun like gammel som jeg var da hun ble født... Hehe litt merkelig å tenke på. Jeg må jo også etter hvert tenke på hva jeg skal kjøpe i konfirmant gave.. Vel fire månder til det ennda.. (Heldevis) Søndagen bakte vi pepperkaker så nå har jeg også våre med å bakt til jul.. I år skal jeg være med å spise pepperkakene også siden jeg skal feire julaften hos mamma. Det blir faktisk første julen i Øygarden for min del.. Selv om de har bod der i fire år.. Først året var jeg hos pappa så hos tante og deretter to år hos pappa...
Nå har Susanne reis hjem til Oslo det blir nok nesten 14 daget til jeg ser henne att, og det er lenge, men det skjer jo mye i jule så det går nok fort, men merker nok at jeg er vant til å se henne hver dag... Så litt rar er det å ikke se henne.. Det blir sikkert noe telefoner på oss så.

Ingen kommentarer: