søndag 31. juli 2011

Kunn et mønsterark!!!!

Jeg har ikke vært så veldig kreativ den siste uka og har ikke fått laget mer enn ett kort. Det har vært mange forskjellige grunner til at jeg ikke har laget noe kort,  men en av grunnene er at jeg måtte rydde på hobby rommet. og jeg er nesten ferdig så da kan jeg sette meg ned å lage nye kort.

Men her er kortet jeg har laget denne uka=)



Jeg har bare brukt et mønsterark,  der halve var grønn og andre halve var rosa jeg husker ikke hva arket heter.
Jeg sender jeg blir med på utfordringen hos Scrappekammeret; Utfordring #34 - Kammerpikenes begrensning: ett mønsterark!
Stempelet er fra Magnolia farget med copics, husker ikke hvor blomstrene er fra, perlene er fra kort og godt men har fargelagt dem.

Ønsker alle en fin dag videre.
-Elisabeth-

1 kommentar:

Linda sa...

Dette var nydelig!! Herlige Tilda og så søtt med de vimplene til :) Nydelige farger du har brukt!

Takk for et flott bidrag til Scrappekammeret, hilsen Linda :)