mandag 27. juni 2011

Avsluttnings kort.

I helgen laget jeg et kort til ei som skal slutte hos oss på jobben.  Og når en slutter får man jo takk for innsatsen gave og da hører jo kort til. Her er kortet hun fikk.



Jeg har den siste uken utfordret meg selv til å ikke å lage lagene med papir like på alle kort. Det er blitt mange like "bakgrunner"  med bare forskjellige motiv. Og jeg synes etter hvert at jeg er begynt å få det til.
Stempelet er fra La-la land. de har mange herlige stempler og har et par stempel til fra dem. Og flere skal jeg ha=). Hun er fargelagt med copics.
Papiret er fra restekurven min og vet ikke hvor de er fra.
Perlene er fra kort og godt...

Selv om jeg alt har sendt inn et kort til utfordringen hos Anonyme scrappere: sommer. Sender jeg inn dette korte også.



1 kommentar:

Angella sa...

Hei Elisabeth, så hyggelig at har funnet veien til bloggen min. Det er moro å bli kjent med andre scrappere i denne blogverdenen.
Jeg tror dette motivet er fra Faye Whittaker hos Johanna Shean, men jeg har lett etter det på nettet og finner ikke noen som har det. Så du må gjerne si fra om du finner det en plass. Vil gjerne ha det selv også:)

HA en god sommer videre.
Angella