onsdag 21. august 2013

Dåpskort til en liten jente

 I helgen (18 august) var jeg i barnedåp og da måtte jeg selvsagt ha et kort til gaven jeg laget. Siden det var en jente som ble døpt laget jeg et rosa kort (men det gjør jeg jo nesten alltid uansett).

Jeg tok ikke så mange blomster på kortet siden det skulle til en søt liten jente.


Innsiden er helt lik som utsiden!

 Baksiden!


Jeg blir med på disse utfordringene med dette kortet.


Simply Create Too #44 For A child (Baptisms for a girl)

Ha en fin dag.


Matrial:
Motiv:  Stempel: Digi stempel fra Mo Manning babygirl s
Tekst:Funnet på nettet et sted. 
Papir: -
Farger: Copics Hud: E 0000,000,00 og 11 R93 i kinnen
                      Hår: E53,55 og 57
                      Kjole: R81,83,85 Rv 00, 91, 93,95 C00 og 01
Pynt:  Blomstrene, Doilies og halv "diamanter".
 

10 kommentarer:

Gerda sa...

What a lovely card! Love the sweet image! Thanks for joining us at “Simply Create Too”, hope to see you next time again.

DT-Member SCT
Gerda
http://cardscreations.blogspot.com

Sue Nicholson sa...

Lovely cute card and embellishments, thanks for joining us at Cutie Pie. good luck cheers Sue Nx

DianeMoneyGoolsby sa...

Hi, Elisabeth: Your card “For a Child” in our Challenge #44 is so wonderful & beautiful–love that you decorate all sides! Thank you for joining us.

Diane
Simply Create Too Design Team Member
http://DianesDigitalDesigns.blogspot.com

brenda sa...

A very soft and delicate feminine card Elizabeth.

Thanks so much sharing your new crafty stash with us at Allsorts challenge this week.

B x

Angie sa...

Very cute pink girly card! Thanks for joining us at Simply Create Too! Angie-DT

Cathrine sa...

Så søtt dette kortet er! Å rosa kan jo aldri bli feil, til ei jente! Ha en flott helg!

Klem Cathrine :)

Jytte sa...

Åh, det er bare rigtig sødt!!

1000 tak for at du deltager i udfordringen hos Card and Scrap :)

Aud Kirsten sa...

Nydelig dåpskort!
Tusen takk for at du deltar på Card and Scraps utfordring:)

Audhild sa...

Så fint kort du har laget. Nydelige farger og herlig motiv. Tusen takk for at du deltar i Hjertebodens utfordring denne måneden.

Klem, Audhild

susiestacey sa...

Beautiful card, gorgeous image and colours.
Thank you for joining the Cutie Pies Anything Goes challenge and good luck x Susan x