søndag 8. februar 2015

Tusen takk for jeg vant Give Away Karen Elise

Jeg er vel sen med dette innlegget, men jeg vil likevel publiserer det før jeg bruker det jeg fikk. Det har ligget klart til bruk en stund nå og jeg gleder meg til å bruke det.
Det var scrappe ting du kjøpet da du var i Japan i påsken i fjor.
Se på alt det flotte jeg vant  da jeg var med på give away :) Jeg føler meg veldig heldig. Jeg pleier ikke å vinne noe heller.
Tusen takk Karen Elise. Ta en tur inn på bloggen hennes å se på de flotte kortene hun lager det er absolutt vert å ta turen inn på bloggen hennes. Om du ikke er følger gjør det for det vet jeg hun setter stor pris på!!!!


Det kommer snart kort fra meg. Har hatt en rygg som ikke helt har vært med meg den siste tiden.
Det har nå begynt å klør i hendene etter å gå inn på hobbyrommet for å lage noe så jeg håper jeg får det til snart.
Ha en flott søndag alle...

1 kommentar:

Karen Elise sa...

Tusen takk for fine ord! Jeg syns det var veldig kjekt at du vant gaven!
:) Klem