søndag 10. januar 2016

Clean and simpel Kort =)


Jeg lager sjelden clean and simple kort. Mange grunner til det egentlig. Mest for jeg liker å lage kort med lag på lag og mye blomster. 
Men også fordi jeg føler jeg ikke mestrer denne stilen jeg synes det blir for lite på og får det liksom ikke fint nok....

Men i dag har jeg lyst til å vise dere kort jeg laget i går, jeg ble faktisk ganske fornøyd med kortet. Har også planlagt det i før det kom ned på kortet :)



Ønsker alle en riktig flott dag =)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Great job Elisabeth and thank you for entering it into the Southern Girls Challenge. Good luck!

Unknown sa...

Great job Elisabeth and thank you for entering it into the Southern Girls Challenge. Good luck!

Wendy Nicola Jackson sa...

What a pretty card. Love the embossing and the touch of glitter. So pretty. Thanks so much for joining in the fun with the Southern Girls for our 'One For The Girls' challenge. Love what you've done for it! Come back and join us again soon. Hugs, Wends x SGC DT