lørdag 2. januar 2016

Topp 10 - 2015

Godt nytt år.
Dette er første gang jeg lager topp 10 på bloggen min, jeg er vel egentlig litt sein ute også, men det er noe som heter bedre sent en aldri.

Jeg setter ikke fra 10-1. Disse 10 kortene er mine favoritter fra 2015. 


Dette kortet laget jeg til Høst utfordring hos Kort'O Mania.
Dette er farger jeg ikke vanligvis lager derfor noe uten for komfort sonen min her 


Dette er bursdagskort til Frode. Og absolutt ikke et typisk kort fra meg. Likte godt å leke med stempel på denne måten så blir helt sikkert flere slike kort fra meg i frem tiden.


Liker dette kortet godt for nissen minner meg om slik jeg så for meg nissen var da jeg var liten.

 Kortet er laget til inspirasjon for Barnemix.  Her er motivet enkelt, men jeg lager mer detaljer og synes det er et morsomt kort.

Dette er også til barnemix. Har lekt meg med metalteip. En morsom teknikk 


Et søtt og ganske typisk kort fra meg, Rosa kort kommer det ofte fra meg, selv om det ikke var så mange i 2015.
Laget til utfordring hos Kort'O Mania


Dette kortet kom på bestiling. 


For meg er dette et CAS kort. Ikke ofte det kommer det fra meg ;)


Dette er laget til til NSHK sin utrfordring da utfordringen var første korta og nå.


Enda et rosa kort fra meg og laget til inspirasjon for barnemix



Så får vi se da hva jeg kommer til å lage nå i 2016.
Gleder meg ekstra nå til å gå på hobbyrommet har ikke kunnet lage noe på 6 uker da jeg hadde brekt armen og hadde gips på den.
Den er nå av og smertene blir mindre for hver dag. Så er ikke tvil om hva jeg skal gjøre i morgen.

Ha en flott dag alle.

Ingen kommentarer: