torsdag 28. januar 2016

Summer time... Eller ferie kanskje...

Det har vært stille fra meg noen dagen nå;) Har noen kort som jeg holder på med som kommer de nærmeste dagene og mange idéer. Jeg føler at januar har vert en måne da kreativiteten har virkelig fått utfolde seg. Selv om ikke alle ble til ferdigprodukt har det vært gøy å leke med ulike metoder og kommer nok til å bruke dem senere også.
Holder også på med en LO av Safira( katten min) og det har jeg ikke gjort før.....

Men over til dagens kort.

For noen lørdager siden var jeg på bikuben og kjøpte meg nytt mønsterpapir med mer.
kjøpte med blant annet 6x6 pakke med Summer Crush.
Jeg var på panduro uka etter og da fant jeg et stempel som passet helt perfekt til papiret.




Er dere ikke enig. Jeg måtte jo bare kjøpe det og lage kort av det;)

Så her  er selve kortet


Jeg har ikke så mye dill dal på det, for det synes jeg ikke det trenger.
Taksten er også fra et panduro stempel, men ikke på det samme som denne bilen.

Når jeg laget dette kortet nynnet jeg hele tiden på 


Blir med på disse utfordringene

Ønsker alle en fin dag videre.

2 kommentarer:

Marianne's Craftroom sa...

Such a cute card. Thanks for playing at agoac

Jeanin Jügler sa...

Lovely card! Thanks for playing with us at Simply Create Too!