fredag 1. juli 2016

DT Kort'O Mania #156 Sommer/Summer

Heisann!
Jeg er midt i ferien min, har hatt 2 uker alt og har 2 igjen. 
Har også en i august heldevis.
Det har vært et travelt barnehage år =)  Selv om jeg liker å ha det slikt ;)

I am in the middle of my 4 long holiday, and it is baselut superb with vacation after I've had it hectic job this year

Det er 1.juli og tid for ny utfordring hos 
Kort'O Mania
Denne gange er oppgaven Sommer.
Vi vi se noe som minner oss om sommer eller sommerfølelse.

It is July 1, and time for a new challenge at
Kort'O Mania
This walking challenge is Summer.
We we see something that reminds us of summer or summer feeling.

Vinneren får premie fra
Lacy Sunshine



Kortet mitt i dag er i farger som minner meg om sommer, sol og varme.
(selv om regnet øser ned utenfor)

My card today is in colors that remind me of a warm sunny day.



Ta turen in på Kort'O Mania bloggen å se de nydelige bidragene til de andre DT jentene

Takk for besøket!!


1 kommentar:

Karen Elise sa...

Så herlig sommerkort! Motivet er nydelig fargelagt!
:)