onsdag 6. januar 2010

Jeg kreativ? *rister på hodet*

Jeg er kommet inn i en veldig kreativ periode.. en slik kreativ periode at jeg ikke klarer å lage noe hobbyting.  på vei hjem fra jobb går jeg å tenke på hva skal jeg gjøre i dag? Hekle teppe, strikke teppe, brodere, male, sy osv.. Når jeg endelig kommer hjem har jeg så lyst til å lage alt at det blir ikke til at jeg lager noe ting..

Det vil si har lekt meg litt med trolldeig  de siste dagene. Har ikke tattt bilde av alle tingene jeg har laget og noe er alt gått i søppelet, men her er bilde av dama jeg laget i dag, før steking. Så får jeg se hva som skjer videre med henne etter steking.


Må ta med dette bilde også....
For som dere sikkert husket så ønsket jeg å lære meg å hekle.. OG nå kan jeg det =) Det er mye takket være ei på jobben. Når jeg endelig skjønte hvordan en skulle gjøre det så var det egentlig ganske enkelt. Har heklet fremsiden til en pute. Ha tøy til bakdelen også så nå er det bare å sy den sammen så er den ferdig. *stolt av seg selv* (må jofå lov til å skryte av seg selv noen ganger :P).

Ingen kommentarer: