onsdag 29. september 2010

Da er også jeg blit bitt av basillen


Da har jeg og klart å blitt bitt av basillen, jeg har nå tatt mine første steg inn i en verden med scraping… Har tidligere laget en del kort, men har liksom ikke fått til å lage kort som jeg har sett på bilder som andre har laget. Og langt fra det nivået mange andre er på. Men som sagt nå har jeg fått det over meg at også jeg skal få det til. Så her er første kortet mitt...:) 


Jeg innser at jeg må øve mer, men det er jo det som er som er gøy med denne nye hobbyen en blir bedre jo mer en lager nye/flere kort.
Jeg trenger også mye mer utstyr, men det kommer nok etter hvert skal dere se;)

1 kommentar:

Sissel sa...

Heisan!

Se der ja, nå er du i gang, så søtt det ble. Hvis basillen har bitt seg skikkelig fast er det bare å finne fram hengelås til lommeboka:)))

-Klem-